Publicat en General

peatges?? Indignat!!

El tema és indignant i a sobre estic indignat!

http://www.20minutos.es/noticia/282645/0/vallvidrera/coches/llenos/

http://www.20minutos.es/noticia/409172/0/peatges/infrarojos/transit/

 Ara volen fer pagar més als cotxes que van amb un sol ocupant … perque??? A qui se li ha acudit aquesta broma de mal gust??????????

La majoria dels desplaçaments cap a Barcelona o per sortir de Barcelona són per motius laborals. I que hem de fer??? Utilitzar el facebook per trobar 3 acompanyants que visquin, treballin i tinguin uns horaris semblants als meus?????? Quins pebrots!

Ja és prou dificil viure sol, pagar una hipoteca, un lloguer … les despeses cauen sobre un sol sou … i a sobre els carallots del govern tenen els ous de penalitzar-ho!!

Ells ho tenen molt fàcil, hi ha un cotxe oficial per cada un d’ells (no és més ineficient energèticament que altres coses???) … però clar, com que tenen xòfer, ja són dos al cotxe i no paguen tant. Al final ho paguem tots, la seva benzina, el seu xòfer i els seus peatges …

Si ens posen una xarxa de transport públic que no falli, que respecti horaris, que ens permeti desplaçar-nos sense fer milions de combinacions … deixarem d’agafar el cotxe, mentre no posin solucions (i ells no donin exemple …) a la merda! Tots a conduir fins que baixin del burro!!

Salut!!

Anuncis

2 respostes a “peatges?? Indignat!!

  1. No t’exaltis!!
    No faran pagar més als qui vagin sols. Es mantindrà el preu. Però si faran pagar MENSY als qui vagin acompanyats.
    Jo condueixo molts més cops sola que acompanyada… Llàstima que amb un nino no servirà perquè també detectaran fonts de calor.

    A pagar, com sempre.

  2. igualment m’indigna i m’exalta.!!

    A més quin dret tenen a controlar que porto o no porto al meu cotxe?? m’he de deixar controlar per infrarojos??? Ja en tinc prou amb les ressonàncies, les radiografies, els arcs de l’aeroport …

    autopistes gratuites per tots … i que deixin de tocar els nassos a la ciutadania

Deixa un comentari

