Publicat en General

1,35×2 i en diuen transport públic

Aquest matí he agafat el metro i m’he quedat a quadros quan he vist el preu del bitllet! Anar i tornar 2,70 … amb aquests diners en forma de gasolina puc fer 15 trajectes  (si no més) amb la moto. I si ho mirem en temps, no vull ni pensar-ho, bé si, ho penso i me’n adono que inverteixo el doble de temps amb el metro, per això deu ser tan car … si hi estàs més estona, pagues més. Com als parkings, serà això …?????

bitllet-metro

Sentirem dir que la gent agafa el cotxe, que no hi ha tanta crisi per que encara es condueix però clar, si s’han de pagar aquests preus per agafar un transport públic no m’extranya que tots ens decantem pel transport privat. Fas una miqueta de cua, escoltes la ràdio (els que van en cotxe) … però no has d’aguantar els cops, les presses, les cues … els paraigües mullats que toquen totes les cames menys les del seu propietari … (us he dit que no m’agrada la pluja??)

Francament, cada cop que agafo el metro estic més convençut que no m’aporta cap avantatge, cap benefici. Com més l’agafo menys m’agrada!! (com deien aquells … com més et miro, més m’agrada el teu gos)

Anuncis

Deixa un comentari

