Publicat en General

A tu, conductor novell, que divendres vas atropellar la meva germana

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=590204&idseccio_PK=1021&h=

A tu, conductor novell, que divendres vas atropellar la meva germana a Martorell mentre passava un pas zebra i no vas tenir el valor d’aturar-te i vas sortir corrents, despreocupant-te de les conseqüències de la teva inconsciència. Vull que sàpigues que la meva germana, metge a l’hospital, estarà un mes al llit, sense poder caminar, per una doble fractura a la pelvis, cosa que la privarà d’exercir la seva professió, útil per a la societat. Una societat amb unes normes que, ella i nosaltres, els seus germans i nebots, gràcies a l’educació rebuda pels nostres pares, sempre hem procurat respectar. Et desitjo que no puguis dormir, descansar ni estar tranquil fins que la policia et localitzi. Et desitjo que, algun dia, tu, els teus fills, els teus pares i tots aquells que estimes passeu pel mateix que estem passant nosaltres. Per cert, l’omissió d’auxili és un delicte penal, amb l’agreujant de la fuga. Espero que ens vegem al jutjat, perquè tinguis l’oportunitat de veure el fàstic més absolut reflectit a les nostres cares.

Estic totalment d’acord amb els sentiments del redactor de l’article, el patiment que es té quan algú que estimes pateix no es pot mesurar amb rés, només amb sentiments! El 90% del text el trobo molt encertat, només trobo un punt en que no estic d’acord, el fet de desitjar que algú prengui mal, que pateixi el dolor de la pèrdua d’un familiar … aquí, em sap greu però no puc recolzar-lo.

Hem de voler el millor per nosaltres, però no hem de desitjar pels altres el que no volem per nosaltres. I encara menys, patiments. I repeteixo! estic d’acord amb tota la resta. Per molt que la caguis i atropellis algú … baixa del cotxe i truca, t’estalvies un problema i tens la consciència una mica més tranquila. Jo no descansaria si negués l’auxili a algú!

Anuncis

Deixa un comentari

