Publicat en General

una sensació ben curiosa …

En un dels molts trajectes al pont aeri he vist unes actituds que m’han impactat. Cert és que n’he vist de tots colors, però aquesta m’ha deixat una mica sorprès, per la sencillesa del moment.

Han pujat amb mi un grup de disminuits, amb el xandall de la selecció espanyola, anaven amb uns monitors que no han parat de donar respostes a totes les preguntes que han fet. Eren tots adults, i han fet preguntes que un mateix dóna per sabudes, no m’havia parat mai a pensar en aquelles qüestions que, de ben segur, agafaven per sorpresa als monitors.

Em pregunto si anaven a competir fóra d’Espanya, probablement si i per ells serà una experiència inolvidable, com ja ho ha sigut el vol.

És una tornada simple, ho sé, però ………….. aquests nois m’han fet sentir en una escola, amb infants de 30 anys, comportant-se correctament però amb les inquietuds de mainada de 5 a 10 anys.

Sorprenent i curiós

 

 

 

———————————————————————————————————————–

Antes hay que desconfiar del que busca razones por las que nos beneficia, que del que nos beneficia sin buscar razones.
Miguel de Unamuno

Anuncis

Deixa un comentari

